Центр було створено у 2019 році з метою проведення спільних міжкафедральних науково-дослідних робіт за участю науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів під керівництвом доктора біологічних наук, професора Друзя Валерія Анатолійовича.
Д.б.н., проф. Друзь Валерій Анатолійович,
керівник Міжкафедрального навчально-методичного центру
Міжкафедральний навчально-методичний центр (далі – МНМЦ) здійснює свою діяльність відповідно до закону України «Про вищу освіту», закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», Статуту Харківської державної академії фізичної культури та Положення про Міжкафедральний навчально-методичний центр.
МНМЦ у своїй діяльності, відповідно до напрямків роботи, підпорядковується проректорам з науково-педагогічної роботи. Центр забезпечує взаємодію між кафедрами з метою оптимальної організації навчального процесу з єдиним підходом до вивчення навчальних дисциплін за проблематикою «Сучасні методи наукових досліджень у сфері фізичної культури і спорту».
Основні напрямки діяльності МНМЦ:
- освітній – проведення освітньої діяльності щодо набуття необхідних професійних навичок здобувачами вищої освіти різних форм навчання та напрямів підготовки;
- науково-методичний – педагогічний, медико-біологічний, психологічний супровід процесу підготовки спортивного резерву;
- науковий – проведення наукових досліджень в області теорії і методики фізичного виховання, спорту, менеджменту, фізичної терапії, спортивної медицини, фізіології, анатомії, психології, біомеханіки, а також підвищення ефективності наукових досліджень і розробок з метою максимально ефективного використання освітнього і наукового потенціалу для залучення молодих вчених та студентської молоді до науково-дослідницької діяльності;
- інформаційний – науково-методичне забезпечення спорту з урахуванням сучасних тенденцій його розвитку;
- консультативний – діяльність щодо надання послуг зацікавленим організаціям на договірній основі.
У даний час є наукові розробки МНМЦ, готові до реалізації:
- оцінка якісної і кількісної характеристики біологічного віку, що дозволяє визначити донозологічні конституційні захворювання, фізіологічну схильність до підвищеної адаптації до різних чинників середовища;
- встановлено загальні методи побудови ознакових семантичних просторів з єдиною мірою зіставлення багатопараметричних об’єктів, що забезпечує їх порівняння і класифікацію;
- розроблено методи визначення індивідуальної норми і зони функціонального оптимуму, що дозволяє проводити моніторинг динаміки їх зміни і оцінювати міру допустимості для конкретного індивіда;
- на базі сучасної комп’ютерної анімації та відеозйомки руху людини розроблено методи дистанційної оцінки поточного фізичного стану в реальному масштабі часу, що дозволяє координувати режим її діяльності з метою оптимізації виконуваної роботи;
- встановлено методи контролю за емоційним станом людини в особливих і екстремальних умовах протікання її професійної діяльності;
- розроблено методи побудови індивідуальних оптимальних алгоритмів навчання, які дозволяють вести паспортизацію індивідуальних можливостей людини, оцінювати міру обдарованості, ступінь здатності до навчання і формувати оптимальний режим навчання;
- визначено закономірності побудови і вибір методів дослідження з достатньою вирішуваною для відповідних завдань дослідження з подальшим вибором засобів обробки інформації та її подання.
Контакти Міжкафедрального навчально-методичного центру:
61058, м. Харків, вул. Клочківська, 99, тел. (057) 705-02-00,
e-mail: nauka-hdafk@ukr.net