IMG_9447

Мамешина Маргарита Анатоліївна

Доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання, Кандидат наук з фізичного виховання та спорту

 

 

 

Освіта

  • 1990 – закінчила Харківський державний інститут фізичної культури за спеціальністю «Фізична культура і спорт»;
  • 1995 – закінчила Харківський державний інститут фізичної культури за спеціальністю «Керівник фізичного виховання та спорту у ВУЗі»;

 

Досвід професійної діяльності

  • 1994 – викладач кафедри теорії та методики фізичного виховання Харківського державного інституту фізичної культури;
  • 1995 – старшийвикладач кафедри теорії та методики фізичного виховання Харківського державного інституту фізичної культури;
  • 2015 – доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання Харківської державної академії фізичної культури.

 

Наукові інтереси

  • теорія та методика фізичного виховання різних груп населення

 

Основні наукові праці

Автор (співавтор) понад 30 наукових та навчально-методичних праць, серед яких:

  • Мамешина М.А. Изменение содержания уроков физической культуры для глухонемых школьников 6–11 лет с учетом их физической подготовленности. Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. журн.] Харків : ХДАФК, 2002. № 5. С. 14‒16.
  • Мамешина М.А. Особенности физического воспитания школьников с различными отклонениями в состоянии здоровья. Слобожанський науково-спортивний вісник : Збірник наукових статей. Харків, 2008. № 3. С. 26‒30.
  • Ван Сюс Мань, Бондарь А.С., Бондарь Т.С., Васьков Ю.В., Пугачева Н.В., Мамешина М.А. Некоторые аспекты физкультурно-массовой работы с населением с точки зрения будущих специалистов физической культуры. Физическое воспитание студентов : [сборник научный статей]. Харьков, 2010. С. 11‒14.
  • Мамешина М.А. Особенностипроведенияподвижныхигр с детьми с умственнойотсталостью. Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.-теор. журн.] Харків : ХДАФК, 2012. № 1. С. 9–12.
  • Maslyak I.P., Mameshyna M.A., Zhuk V.O. Thestateofapplicationofinnovationapproachesinphysicaleducationofregionaleducationestablishments. Slobozhanskyiheraldofscienceandsport : [scientificandtheoreticaljournal]. Kharkiv : KSAPC, 2014. № 6 (44). С. 72–76. DOAJ.
  • Maslyak I.P., Mameshyna M.A., Zhuk V.O. Stateandproblemsofphysicaleducationinregionalgeneraleducationeducationalinstitut Slobozhanskyiheraldofscienceandsport : [scientificandtheoreticaljournal]. Kharkiv : KSAPC, 2015. № 3 (47). р. 39 – 43. DOAJ.
  • Гузієватий Д.В., Мамешина М.А. Фізичне здоров’я студентів ВНЗ I-II рівня акредитації. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення : Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 20 травня 2016 р.) [електронний ресурс]. Харків : ХДАФК, 2016. С. 100−108.
  • Mameshyna M.A. Conditionofphysicalhealthofpupilsofthe 7th-8th classesofthecomprehensiveschool. Slobozhanskyiheraldofscienceandsporsport : [scientificandtheoreticaljournal]. Kharkiv : KSAPC, 2016. № 5 (55). р. 44 – 49. DOAJ
  • Ажиппо О.Ю., Мамешина М.А., Масляк І.П. Оцінка фізичного здоров’я школярів середніх класів. XVI Міжнародна науково-практична конференція «Фізична культура, спорт та здоров’я: стан і перспективи в умовах сучасного українського державотворення в контексті 25-річчя Незалежності України» (Харків, 8-9 грудня 2016 р.) [електронний ресурс]. Харків : ХДАФК, 2016. С. 3−6.
  • Masliak I.P.,Ye, Kuzmenko I.A., Bala T.M., Krivoruchko N.V., Mameshyna M.A., Zhuk V.O. TheInfluenceofthevestibularanalyzerfunctionalconditiononthephysicalfitnessofschool-agechildren. Sportscience // Internationalscientificjournalofkinesiology. Vol. 9, Issue 2. December 2016. р. 20–27. 0UDK 796, Cataloguedin: COBISS BH. (ElsevierScopus).
  • Слабінська К.А., Мамешина М.А. Рівень фізичного здоров’я дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення : Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної конференції (Харків, 20 травня 2017 р.) [електронний ресурс]. Харків : ХДАФК, 2017. С. 149−159.
  • Мамешина М.А., Масляк І.П. Рівень фізичного здоров’я учнів 7-8-х класів під впливом багаторівневої системи фізичних вправ диференційованого навчання. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. − Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017. С. 312−322. («INDEX COPERNICUS» (Польща); «GoogleScholar», «CEJSH» (Польща)).
  • Масляк І.П., Мамешина М.А. Динаміка показників розвитку витривалості школярів 13-15 років під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. Матеріали ХХIX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденція та перспективи науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницкий, 2017. Вип. 29. С.507−511.
  • Azhippo A.YU., Masliak I.P.,Shesterova L.YeKuzmenko I.A., Bala T.M., Krivoruchko N.V., Mameshyna M.A., Sannikova M.V. Influenceoffunctionalconditionofvisualsensorysystemonmotivepreparednessofschool-agechildren. JournalofPhysicalEducationandSport(JPES), 17(4), 2519-2525, 2017. DOI:10.7752/jpes.2017.04284. (ScopusElsevier).
  • Masliak I.P., Mameshyna M.A. Physicalhealthofschoolchildrenaged 14-15 yearsoldundertheinfluenceofdifferentiatededucation. Pedagogics, sychology, medical-biologicalproblemsofphysicaltrainingandsports, 2018;22(2):92-98. DOI:http://dx.doi.org/10.15561/18189172.2018.0205. DOAJ. (WebofScience).
  • Слабінська К.А., Мамешина М.А. Рівень рухової підготовленості дітей старшого дошкільного віку. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 234–242.
  • Мамешина М.А. Вплив багаторівневої системи диференційованого навчання на рівень розвитку окремих рухових здібностей школярів 7-9-х класів. Матеріали ХХXVII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденція та перспективи науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницкий, 2018. Вип. 37. С. 255−262.
  • NataliaKrivoruchko, IrinaMasliak, TetianaBala, ShesterovaLudmula, IrinaKuzmenko, MarharytaMameshyna Physicalhealthassessmentof 10-16 yearoldschoolgirlsoftheKharkivRegionofUkraine. ResearchJournalofPharmaceutical, BiologicalandChemicalSciences (RJPBCS), 2018; 9(4): 1498-1506. (WebofScience).
  • Мамешина М.А. Динаміка показників розвитку координаційних здібностей школярів 7-9-х класів під впливом багаторівневої системи диференційованого навчання. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Київ, 2018. віп. 10(104) 18. С. 49−55.
  • Мамешина М.А. Інноваційні напрямки підвищення фізичного здоров’я та рухової підготовленості учнівської молоді. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 154. Т.1. С. 115−118.
  • Мамешина М.А., Масляк І.П. Динаміка показників рівня розвитку координаційних здібностей учнів початкової школи. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2018. С. 148– 160.
  • Ажиппо О. Ю., Мамешина М.А. Оцінка функціонального стану кардіореспіраторної системи учнів основної школи. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2019. С. 15–23.
  • Мамешина М.А., Масляк І.П. Динаміка показників рівня розвитку координаційних здібностей учнів початкової школи. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. Збірник наукових праць [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2019. С. 148–160.
  • Shesterova,  L., Riadova, L., Yefremenko, A., Masliak, I., Kryvoruchko, N., Bala T., Mameshyna M., Zhuk, V. Influenceofspecificallyaimedexercisesandactivegamesonindicatorsofthefunctionalstateofthevestibularsensorysystemin 10–16-year-old childrenwithvisualimpairments. (2019). JournalofPhysicalEducationandSport (JPES), 19(3), 1599–1605. doi: 10.7752/jpes.2019.03232. (ScopusElsevier).
  • Mameshyna M. Differentiation of the content of classes on physical education, takingintoaccountindicatorsofphysicalhealthandphysicalpreparednessofstudentsingrades 7–9. (2019), Slobozhanskyi Herald of ScienceandSport, Vol. 7 No. 6(74), pp. 26-31, doi: 10.5281/zenodo.3674433.
  • Мамешина М.А. Зміна показників розвитку гнучкості учнів 13−15 років під впливом диференційованого навчання. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2020. № 1 (75). С. 35−40.
  • Mirqorod Diana, Mameshyna Thelevel of manifestation of speed abilities at senior pupils. Актуальні проблеми фізичного виховання різних верств населення. [Електронний ресурс]. Харків: ХДАФК, 2020. 203-208.
  • Мамешина М. А., Масляк І. П.Диференціація змісту фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти на основі моніторингу фізичного стану школярів : [Текст]: метод. посіб. Харків: ХДАФК, 111 с.

 

Підвищення кваліфікації

  • Підвищення кваліфікації на базі Інституту Спорту і Фізичної культури у місті Бидгощ (Польща). Посвідчення – NR ISIKF /2018/43 з 18.10.2018 р. по 24.10.2018 р.
  • Підвищення кваліфікації на базі Харківської державної академії фізичної культури з 19.10.2020 по 30.10.2020 р.

 

 

 

 

 

Інші науково-педагогічні працівники