Канцелярія існує з часу заснування Харківської державної академії фізичної культури.
Основна мета – забезпечення чіткої організації діловодства в Академії відповідно до основних положень Інструкції з діловодства Харківської державної академії фізичної культури.
Канцелярія є самостійним структурним підрозділом Харківської державної академії фізичної культури та підпорядковується безпосередньо ректорові. У своїй діяльності керується чинним Законодавством України, Статутом Академії, Колективним договором, правилами внутрішнього трудового розпорядку, розпорядженнями ректора.
Основні функції канцелярії:
- забезпечення своєчасної реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої документації;
- забезпечення методичного супроводу щодо оформлення документів;
- оформлення та своєчасне надання розпорядчих документів, контроль за оформленням документів згідно з регламентами та національними стандартами організаційно-розпорядчої документації;
- забезпечення контролю за дотриманням структурними підрозділами Академії вимог інструкції з діловодства;
- оформлення та відправлення поштових листів;
- упорядкування зведеної номенклатури справ Академії;
- архівне зберігання документів.
Склад працівників:
Завідувачка канцелярії: Толмачова Ірина Анатоліївна
Секретар канцелярії: Молчанова Маргарита Андріївна
Секретар канцелярії : Ягіч Людмила Іванівна
Архіваріус : Ушакова Тетяна Василівна
Контакти:
61058, м. Харків, вул.Клочківська, 99
ХДАФК, 3 поверх, каб.322
Тел. +38 (057) 705-23-05
E-mail: office.rector@khdafk.com